

Odbyłem w piątek pierwsze 3 godziny praktyk. Krwawa masakra piłą mechaniczną 3. II liceum ogólnokształcące jest naszpikowane bezmózgimi drechami i pannicami które wyglądają jakby miały pretensje za to że w ogóle znalazły się na tym świecie. Hmm... Zajebioza. Czas przynajmniej leci szybko. 45 minut obserwacji to nie to samo co 1,5h wykładu. Tylko weekend skrócony do dwóch dni jakoś krótki się wydaje. No ale cóż. Oby jak najszybciej dobić do tych 50 godzin. Jeszcze tylko w kurwę zaliczeń i egzaminów i 2 rok będzie zaliczony. Jakoś mi on, kurwa, ciężko idzie. Co za pech. Work Hard Tymon. Work hard...
Komentarze