Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z marzec, 2006

Spróbuj o tym nie myśleć

Czytasz tego posta i zastanawiasz się jak przyjemnie było by mnie spotkać i porozmawiać ze mną o sprawach bliskich swojemu sercu. Czy uświadamiasz sobie powoli jak bardzo bliska jesteś spełnienia tej ewentualności? Spróbuj o tym nie myśleć.

Zarabianie w necie

Wspominałem już o tym ale dość nie jasno. Jedną z prostych metod zarabiania w necie jest zapisanie się do firmy płacącej za oglądanie reklam tudzież innych stron netowych. Pieniążki są nie wielkie chyba że ktoś dobrze kombinuje. Wysiłku też jest nie wiele bo cała sprawa rozchodzi się o klikanie w linki podane czy to w sekcji banery czy też przesyłane na maila (jeśli ktoś nie chce zaśmiecać skrzynki to jest opcja wysyłania maili tylko na inbox na danej stronce.) Skąd się biorą ludzie którzy chcą płacić za oglądanie ich stron? Spokojnie to nie wariaci. Oni poprostu nabijają sobie statystyki na serwerach. Wiadomo im większa liczba wejść na daną stronę tym łatwiej przyciągnąć reklamodawców i zarobić jeszcze więcej niż się zapłaciło za wejście. Zachęcam wszystkich do wsparcia mnie poprzez zapis do jednej z poniższych firm: Skarbonka.net - Szybko mi się tu zarabia (mimo początkowej wpadki (potrącono - 1zł) Mały limit wypłat dodatkowo wpływa na pozytywną ocenę. Netkieszonkowe Myślę że str...

Test nr 7

Test nr 7 można już rozwiązywać Tu Za długo trzeba czekać aż wszyscy rozwiążą kolejne testy więc robić już tego nie będę. Dziś daje wam jeszcze szansę ale od tej pory kto się nie pośpieszy może obudzić się z zerem w rubryce.

22% to mało

Praktyki płyną leniwie. Za leniwie. Nużą, męczą, nie opłacają się raczej. Zaobserwowanie czegokolwiek czego się nie wie jest chyba nie możliwe albo mało prawdopodobne. Kto wpadł na pomysł że w niespełna dwa lata po ukończeniu liceum zapomina się wszystkiego co tam się działo i konieczny jest powrót aby zaobserwować jak się wszyscy nudzą. Przynajmniej ludzie w koło są sympatyczni. Ania, Dorotka, Marta, Kasia no i super rudy kociak - Anetka z jednej z klas II które mam przyjemność obserwować. Sam nie wiem co w sobie ma ale jakoś lubię ją obserwować. Podoba mnie się. Gdyby nie to nie wiem czy chciało by mi się wyrabiać te 100% a tak przynajmniej jest co pooglądać ;P

Grosik do grosika

Chcesz zarobić parę groszy? Chcesz pomóc mi zarobić parę gorszy? Zarejestruj się w skarbonce i zacznij w końcu odkładać. Pieniądze są niewielkie, nie myśl że zostaniesz milionerem w ten sposób. Pomyśl raczej o tym że po kopiejkę i car się schyli a po rubla nawet uklęknie i niewielkim nakładem odłóż raz w miesiącu na paczkę fajek. Jak rozbudujesz swoją sieć refów to nawet na karton. Przy okazji wesprzesz mnie. Uwaga! Sama rejestracja z poniższego linku to 1gr dla mnie. Bądź fumfel i zrób to dla mnie jeżeli nie chcesz tego zrobić dla siebie. (ważne żeby osoba polecająca została taka jaka jest czyli: fafikowiec) Z góry dziękuje wszystkim. Skarbonka.net

16% obserwacji za mną.

Obiecane zdjęcia kibla, pokoju nauczycielskiego oraz parę innych. Opis później. Teraz jako że już mam akces do pokoju dla VIP’ów postaram się o lepsze fotki. Trzymcie się.

Wyniki po rundzie V

Do końca bliżej już niż dalej i coraz jaśniejsze staje się kto ma szanse powalczyć o czołowe lokaty a kto ciągnie się w ogonie i liczy po cichu na to żeby nie być ostatnim. No cóż kolejne qwizy już wkrótce.

10% completed

Po drugim tygodniu praktyk tylko 5 godzin wyrobionych. Lipa. Ale co zrobić? Dziś jedna z klas drugich przyszła tylko po to żeby powiedzieć że idą do kina. No cóż. Zamieszczam kolejną fotkę uczniów, kolejny raz bez ich wiedzy a podejrzewam że może nawet wobec sprzeciwu. Ale może mnie nie zlinczują. Zdjęcia z komórki więc takie sobie ale możecie zlookać co i jak. Gdybym pomyślał wcześniej to zrobił bym jeszcze zdjęcia kibla ponieważ takie atrakcje mi zafundowano. Otóż zwiedzałem sobie kibel dla personelu (nie wiem czy oprócz nauczycieli ktoś jeszcze tam chodzi. Może cieć.) No mówię wam: Rewelka. Co jeszcze? Dziennik sobie pooglądałem, podyskutowałem na temat dyscypliny w szkole. Koniecznie muszę zrobić wjazd do pokoju nauczycielskiego. To trochę dziwne że wcześniej nikt o to nie zadbał ale jak się nie załatwia wszystkiego osobiście to tak bywa. No ale cóż? Trzeba naprawić tę niewybaczalną porażkę i się wybrać na kawkę. No i jeszcze szkolna palarnia dla nauczycieli - tam też trzeba zajrz...

Wyniki po rundzie IV

A do rozwiązania już nowy test tym razem są to: Miejsca

Wyniki po rundzie III

Już wkrótce kolejny test pod zwyczajowym adresem. Tym razem jednak nie roześlę linków do każdego osobiście z powodu awarii systemu. Z niewiadomych przyczyn moje wiadomości nie dochodzą do użytkowników gg. Jestem zawiedziony tym stanem rzeczy jednak oprócz formatu niewiele mi pozostało.

mwqqq

Oto jest świat. W świecie tym siedzi tłusty, okropnie brzydki Tymon przed klawiaturą swojego komputera i stuka w klawisze. Może i jest brzydki ale za to ma piękne wnętrze. Może i ma piękne wnętrze ale i to w sumie nie jest tak do końca pewne. No pewne test tylko to że jest okropnie tłustym worem mięcha w którym gromadzone pokarmy przemieniane są w jeszcze większe połacie mięsa i w tzw. nie strawione resztki pokarmu zwane potocznie gównem. Ów kawał mięsnej materii o kształcie człowieka umiera. Umiera dnie każdego prawie na wzór swojego otocznia. Codzienny spacer po ulicach odkrywa nowe wariacje śmierci. Martwi ludzie idą do pracy, martwi ludzie wracają z pracy martwymi samochodami. Martwe drzewa chylą się ku upadkowi, martwe ptaki szybują po niebie. Już niedługo. Niedługo spadną w gruzy martwego miasta i będą leżeć z całą resztą trupów. Martwe ptaki, zwierzęta, ludzie i martwe maszyny i tak samo martwe rośliny. Chcę powrócić do domu. Chcę pojechać tam gdzie nie ma zgiełku, samochodów, g...

3/50

Odbyłem w piątek pierwsze 3 godziny praktyk. Krwawa masakra piłą mechaniczną 3. II liceum ogólnokształcące jest naszpikowane bezmózgimi drechami i pannicami które wyglądają jakby miały pretensje za to że w ogóle znalazły się na tym świecie. Hmm... Zajebioza. Czas przynajmniej leci szybko. 45 minut obserwacji to nie to samo co 1,5h wykładu. Tylko weekend skrócony do dwóch dni jakoś krótki się wydaje. No ale cóż. Oby jak najszybciej dobić do tych 50 godzin. Jeszcze tylko w kurwę zaliczeń i egzaminów i 2 rok będzie zaliczony. Jakoś mi on, kurwa, ciężko idzie. Co za pech. Work Hard Tymon. Work hard...

Kobiety

Pod adresem dostępny jest już kolejny qwiz tym razem dotyczący kobiet. Wydaje się że konkursem zaczyna rządzić prawo serii. Otóż Nameless już 3 raz z rzędu zdobył 80 punktów natomiast malY drugi raz z rzędu zanotował na swoim koncie 83 punkty. Kolejny test dotyczący wymiarów powinien być gotowy jak tylko wszyscy wypełnią ten dotyczący pań.

Wyniki po rundzie II

No i tabela się nam przetasowała. Niektórzy odnieśli wyniki lepsze inni gorsze lecz na tym etapie wszystko się jeszcze może zdarzyć choć powolutku widać cień wyłaniających się faworytów.