Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z sierpień, 2012

Noł fjuczer

Pan Henryk otworzył oczy rano. Zawsze tak robił jak było rano. żeby patrzeć na świat choć w sumie nie ma na co patrzeć. Najpierw sufit. Taki sam jak wczoraj. Potem schody. Łazienka wilgotna. Lodówka pusta. Śniadanie: parówka i dwa piwa. Radio jak anioła głos. Pedał śpiewa o tym że mu nie staje czy coś w tym stylu. W telewizji nowa gwiazda telewizji pokazuje jak zawijać bułkę w bibułkę.  Równie dobrze mogłaby pokazywać jak się bierze chuja do łapy. Ulotka na papierze kredowym  zawierała informacje na temat doskonałych, nowych japońskich telewizorów z Korei  z funkcją ssania druta i drukarki. Pan Henryk zastanawiał się czy nie wziąć kredytu na ów sprzęt. W końcu miał dużo megabajtów i megapikseli. Dużo więcej niż inne urządzenia które posiadał. Doszedł jednak po chwili do wniosku że nic nie rozumie po japońsku ani po koreańsku i na co mu szósty telewizor w domu? Poza tym żeby wziąć kredyt trzeba było oddać lewą nerkę, trzustkę i prostatę i oddać wszystkie swoje dzieci na ...

Proszę czekać

Czasami mam ochotę odpisać na wszystkie maile reklamowe. "Goń się leszczu." "Idźcie się jebać" "Sami sobie powiększcie penisa." Przysięgam że jedyną rzeczą która mnie przed tym powstrzymuje jest świadomość że nikt tego nie przeczyta. Reklamy wysyła bezduszny automat któremu nic nie da się wyjaśnić. Podobnie rzecz ma się z sms'ami. Dopiero przy rozmowach z konsultantem można sobie poużywać. Są tak upierdliwi że wcale nie jest mi ich żal. Z resztą nie wolno się dawać skoro i tak nas traktują jak śmieci. Dzwoni telefon. Odbieram i słyszę muzykę. Proszę czekać. Rozłączam się natychmiast. Następnym razem poczekam tylko po to żeby nawrzucać Ci od chujów żebyś pamiętał że skoro Ty dzwonisz do mnie to TWOIM zasranym obowiązkiem jest na mnie czekać. Dziękuję.