To chuj że To chuj, że gramy tak jak 20 lat temu To chuj, że nierówno wchodzimy na refreny To chuj, że nas nie ma na listach przebojów Że nie jemy hamburgerów, nie pijemy coca-coli Ref: Pierdolona Era Techno!!!! To chuj, że nie wiemy jak się modnie ubierać To chuj, że wolimy wydawać niż zbierać To chuj, że nie mamy ładnych fryzur na głowie Ale nikt nas nie kupi, nikt na nas nie zarobi Ref: Pierdolona Era Techno!!!! To chuj, że nie mamy sygnetów na palcach To chuj, że nie gramy ludziom do tańca To chuj, że pijemy czystą nie drinki Że lubimy tatuaże, lubimy dziewczynki Ref: Pierdolona Era Techno!!!! To chuj, że nie wiemy jak się dobrze zachować To chuj, że się nie znamy notowań giełdowych To chuj, że na dupach mamy stare jeansy Ale my to głos ulicy, a nie elektryczne rytmy Ref: Pierdolona Era Techno!!!!
Have you ever noticed ? That I'm not acting as I used to do before.