Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2007

Autoportret z kochanką

Obłą i kwadratową a jednak tylko ona daje chwilę wytchnienia na kacu... Tak patrzę w te czarne pudlo zwane telewizorem i mam ochotę je wypierdolić za okno. Narzędzie masowej kultury o ile to można nazwać jeszcze kulturą. Dziesiątki tysięcy programów i wszystko chuj jak to kiedyś śpiewał Kuba Sienkiewicz. Degrengolada trwa. Coraz lepsze reality show pod tytułem 6 dziewczyn chodzi po domu bez majtek a 6 kolesi jest impotentami. Czy wygra ten któremu stanie najpierw czy ta która zauważy że jest z nimi coś nie tak. W końcu seks z impotentem to ja granie w bierki ugotowanym makaronem. Czasami tak już po prostu bywa że bez ssania nawet maluch nie ruszy. Przypadłość ta zazwyczaj zdarza się po pijaku. A to już zahacza o pojęcie kultury picia. A ta tak samo jak w TV. Maaaasowaaaaa… że ho ho. I bądź tu normalny…

I co dalej?

W końcu! Udało się przenieść stary blog na nowy serwer! Hip Hip Hurra! Tylko co teraz? Skoro powstał w pomiędzy czasie blog nowy? Pochować ten i prowadzić tamten? Prowadzić tamten i pochować ten? Prawdzić dwa na raz? Pozwole wam zabrać głos w tej sprawie. SONDA Co dalej? Prowadzić pojebaną mete a skasować tymon-akt Proawdzić tymon-akt a skasować pojebaną metę Zachować oba blogi Zobacz wyniki